Tuesday, December 25, 2012

Every Tuesday | Inspo.


Hey guys, I'm finally back in schedule! My Inspo blogposts are BACK!
First of all, MERRY CHRISTMAS!! As you can see i am a sweater lover for this time of the year!
All you need is a cosy warm confortable sweater with some tights and a pair of boots/uggs!

pc. Sorry for not be able to post regularly, but my laptop died and i'm still in the progress to fix it!
It's also holidays and i'm in back in Athens with my family and friends and i didn't have much time to post!
Hope you forgive me!

...................................................................................................................................................................

GR. Γεια σας κοριτσια! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! Είμαι πίσω στα ποστς μου δριμύτερη! Το λαπτοπ μου, μου παρουσίασε κάποια προβληματάκια και προσπαθώ να το φτιάξω! Επίσης, λόγω γιορτών δεν είχα και πολύ χρόνο για να αφοσιωθώ στο μπλοκ κι ελπίζω να με συγχωρήσετε γι' αυτό! Εύχομαι καλές γιορτές σε όλους! Ο καινούργιος χρόνος πλησιάζει! Να τον υποδεχτούμε με χαρά και υγεία πάνω απ' όλα!
ΥΣ. Ήθελα να ετοιμάσω και καινούργιο βιντέακι, αλλά δε ξέρω κατά πόσο θα μπορέσω να τα καταφέρω! Αν έχετε οποιαδήποτε ιδεούλα να μου προτείνετε θα με έκανε πολύ χαρούμενη και είμαι πολύ πρόθυμη! Φιλάκιααα.

With love, Kate! (:


Follow Me:
(Click now!)

No comments:

Post a Comment