Sunday, June 16, 2013

Win Win Win ❤

Γεια σας! :) 
Αποφάσισα να "μπλοκάρω" σήμερα! Αύριο δίνω το προτελευταίο μάθημα και κοιμήθηκα σε μία καλή μου φίλη! Ξυπνήσαμε για να διαβάσουμε, αλλά δε μπορούσα να μην ελέγξω πρώτα τα μηνυματάκια μου στο email!
Έλαβα ένα μήνυμα από τη Νίκη - http://beautytipsbyniki.blogspot.gr/2013/06/review-natural-essence-products.html - και για καλή μου τύχη, κέρδισα σ' ένα διαγωνισμό που έκανε! Την υπερευχαριστώ πολύ! Πραγματικά μου έκατσε τέλεια γιατί δεν είχα χρόνο ούτε να αγοράσω δικά μου αντηλιακά, λόγω εξεταστικής! Τώρα σε λίγες μέρες, που θα ανέβω Σαρωνίδα και θα ξεκινήσω τα μπανάκια μου θα τα χρησιμοποιήσω με μεγάλη μου χαρά!
Από κει που ήμουνα αγχωμένη από το διάβασμα, τώρα που έχει φτιάξει η διάθεση απίστευτα!

Να τα τα δωράκια μου ^.^


Θέλετε βιντεάκι, όταν τα παραλάβω???

Και πάλι ευχαριστώ πολύ τη Νίκη και το μπλοκ της! :)
Πηγαίνετε να την τσεκάρετε εδω!

With love, Kate! ❤


1 comment:

  1. geia sou koukla!
    molsi bria to blog sou! poli omorfo kai eksairetika outfit! mou arese poli i mayri fousta me to african style top:)
    tha xarw na se dw kai sto diko mou blog!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete