Monday, July 8, 2013

GRWM ♡ Tropical Inspired Make Up | Kate Salou

Γεια σας, γύρισα μ' ένα καινούργιο βιντεάκι! Είναι ένα "get ready with me" με μακιγιάζ εμπνευσμένο από τροπικά μέρη! Πιστεύω είναι απόλυτα καλοκαιρινό και φρέσκο! Ελπίζω να σας αρέσει! Όλα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα και όλες μου οι πληροφορίες για να με βρείτε είναι από κάτω! Ευχαριστώ προκαταβολικά! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello guys, I recently uploaded a new video up on my channel!
It's a "get ready with me" and the make up that i'm showing it's tropical inspired!
I hope you like my video! Thanks for watching! All the products that i used are below (+swatches)!



Products:

Tommy G - CC cream, No2
Πρόσφατα το αγόρασα, η αλήθεια είναι ότι έχω μία αδυναμία στη συγκεκριμένη εταιρία!
Τις λίγες φορές που πρόλαβα να το δοκιμάσω διαπίστωσα ότι μπορεί να είναι αρκετά υγρό στην αρχή αλλά μόλις το απλώσω στο πρόσωπό μου θα αφήσει κάπως ένα πιο ματτ αποτέλεσμα! (Μιλάω πάντα για τη δική μου εμπειρία!) Το συγκεκριμένο είναι για λιπαρές επιδερμίδες! Το έχω φορέσει και στη δουλειά μου και μετά από αρκετές ώρες είδα το πρόσωπό μου να εμφανίζει λιπαρότητα(λάμψη). Επίσης, είναι ελαφριάς κάλυψης -έψαχνα κάτι τέτοιο λόγω καλοκαιριού, δεν ήθελα κάτι βαρύ- αλλά μπορείς να το χτίσεις αυτό αναλόγως την ποσότητα που θα βάλεις! Την αγόρασα σε προσφορά, 12.90 ευρώ! Δε γνωρίζω αρχική τιμή!



Μπορεί να μην είναι κάποιας εταιρίας, αλλά την έχω καταβολευτεί! Την αγόρασα από εδώ πολύ φθηνά! (πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στο λινκ!) Είναι επίσης αρκετά ματτ και μ' αρέσει γιατί έχει πολλές αποχρώσεις. Τις πιο σκούρες μπορώ να τις χρησιμοποιήσω για "contouring" (κοψίματα προσώπου) αλλά και τα τρία πρώτα χρώματα (ασημί-πράσινο-ροζ) για "highlighting" ή καλύτερη κάλυψη στα σπυράκια μου κλπ. Αν θέλετε να σας δείξω πως μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε, ευχαρίστως να σας φτιάξω ένα βιντεάκι!

Επίσης, πολυαγαπημένη αγορά από Εbay! 12 διαφορετικά χρώματα (απίστευτα ευκολοφόρετα όλα τους). Είναι μικρούτσικα κι όταν μου τελειώσουν θα τα ξανά αγοράσω όπως και δήποτε! Είναι απίστευτα "Super Longlasting", με όλη τη σημασία της λέξεως! Κι αυτό το έντονο φούξια τώρα ειδικά που έχω πάρει λίγο χρωματάκι από τα μπάνια στη θάλασσα, το έχω λατρέψει για μολύβι χειλιών! Καταπληκτικό χρώμα! Μερικά από θέμα χρώματος δε γίνεται να χρησιμοποιηθούν στα χείλη, αλλά για τα μάτια είναι ότι πρέπει!

Κλασσικά στο βιντεάκι και στη ρουτίνα του μακιγιάζ μου χρησιμοποίησα το πολυαγαπημένο μου πινέλο! Το συγκεκριμένο είναι απομίμηση του RealTechniques πινέλο για το μέικ απ! Επίσης αγορασμένο από το Ebay και δεν ντρέπομαι να το πω, εφόσον η ποιότητα του δεν είναι καθόλου άσχημη! :)

Erre Due, No1
Η αλήθεια είναι ότι αυτό το ρουζ το έχω 2-3 χρόνια (μπορεί και παραπάνω) και το έχει βαρεθεί η ψυχή μου και δε λέω να πάρω καινούργιο, αλλά το χρώμα κι η απόδοση του πολύ καλή!

Θα σας στεναχωρήσω κορίτσια! Είδα ότι κάποιες μου κάνατε σχόλια γι' αυτές τις σκιές και θέλατε να μάθετε από πού είναι! Έλα μου ντε! Πριν κάτι χρόνια που δούλευε η νονά μου σε ένα κατάστημα με προϊόντα ομορφιάς και αξεσουάρ, μου χάριζε συνέχεια δείγματα από σκιές και δεν ήξερα ακόμα πως να τις χρησιμοποιήσω, αλλά τώρα χαίρομαι που τις κράτησα γιατί είναι τέλεια κι η αλήθεια είναι δεν μου είναι εύκολο να αγοράσω καινούργιες! Οπότε, δε ξέρω ποιες είναι  και από πού μπορείτε να τις βρείτε! Χίλια συγγνώμη! Ξέρω σας το χάλασα! :( (Η ροζ κι καφέ είναι shimmer, ειδικά η ροζ και η πράσινη τελείως matte!)

Το πρώτο πινέλο είναι από την essence, το δεύτερο το έχω τόσα χρόνια που έχω ξεχάσει από ποια εταιρία είναι και νομίζω το τελευταίο από roxy! Πολυχρησιμοποιημένα τα καημένα! :P

Απ' ότι καταλάβατε ψώνισα και TommyG μάσκαρα! Υπέροχη! Είχε προσφορά στο Patistas στην Ανάβυσσο, κοντά εκεί που μένω! Η καλύτερη μου! :) Την αγόρασα 9,90 ευρώ, αλλά δε ξέρω πόσο είναι η αρχική της τιμή!

Last but not least, 
L'Oreal Elvine Extraordinary Oil
To λαδάκι που χρησιμοποιώ για τα μαλλιά μου! :) Tο αγαπώ! Τα κάνει πιο μαλακιά, δίνει όμορφο beachy look στα μαλλιά μου και μυρίζει υπέροχα!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

❤ My Social Networking Links! ❤ 
Facebook Page: https://www.facebook.com/KateSalouSweetCombination?ref=hl
Twitter: https://twitter.com/katesalou
Blog: http://sweetcombinations.blogspot.gr
Tumblr: http://katesalou.tumblr.com/
Instagram: http://instagram.com/katesalou
Keek: http://www.keek.com/KateSalou

❤ Είδατε που έκανα tattoο?? http://youtu.be/OZWGAOelLRo
❤ Vlog Time Videos Here!: http://www.youtube.com/playlist?list=PLABK3KXWOLzfIHmHgfrEggSRKRhHraEbN

❤ Song: Bruno Mars - Treasure (Chesto Remix): http://tinyurl.com/o65uk3o